![Τα διαμάντια της δισκογραφίας: Οι θαλασσογραφίες του Μάνου και του Λευτέρη - Mix Grill: Μουσική - Θέατρο - Cinema Τα διαμάντια της δισκογραφίας: Οι θαλασσογραφίες του Μάνου και του Λευτέρη - Mix Grill: Μουσική - Θέατρο - Cinema](https://www.mixgrill.gr/img39771-9ec183aa7334a80873d721e63542aca5-1200.jpg)
Τα διαμάντια της δισκογραφίας: Οι θαλασσογραφίες του Μάνου και του Λευτέρη - Mix Grill: Μουσική - Θέατρο - Cinema
![Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα του Μάνου Λοΐζου. Ο καλλιτέχνης ήταν τελειομανής και ξόδευε αμέτρητες ώρες στο στούντιο. Δικαιώθηκε με τον δίσκο «Ο Σταθμός», που τον καθιέρωσε στη δισκογραφία - ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα του Μάνου Λοΐζου. Ο καλλιτέχνης ήταν τελειομανής και ξόδευε αμέτρητες ώρες στο στούντιο. Δικαιώθηκε με τον δίσκο «Ο Σταθμός», που τον καθιέρωσε στη δισκογραφία - ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ](https://i0.wp.com/www.mixanitouxronou.gr/wp-content/uploads/2013/12/otan_ta_tragoudia_milane_2012_11_15_kalatzis.jpg?ssl=1)
Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα του Μάνου Λοΐζου. Ο καλλιτέχνης ήταν τελειομανής και ξόδευε αμέτρητες ώρες στο στούντιο. Δικαιώθηκε με τον δίσκο «Ο Σταθμός», που τον καθιέρωσε στη δισκογραφία - ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
![Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα του Μάνου Λοΐζου. Ο καλλιτέχνης ήταν τελειομανής και ξόδευε αμέτρητες ώρες στο στούντιο. Δικαιώθηκε με τον δίσκο «Ο Σταθμός», που τον καθιέρωσε στη δισκογραφία - ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα του Μάνου Λοΐζου. Ο καλλιτέχνης ήταν τελειομανής και ξόδευε αμέτρητες ώρες στο στούντιο. Δικαιώθηκε με τον δίσκο «Ο Σταθμός», που τον καθιέρωσε στη δισκογραφία - ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ](https://i0.wp.com/www.mixanitouxronou.gr/wp-content/uploads/2013/12/%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CE%B6%CE%BF%CF%82.jpg?ssl=1)