![Ειρήνη Κολιδά: «Ζωγραφίζοντας τις πληγές», μια έκθεση για τη βία κατά των γυναικών - Οικονομικός Ταχυδρόμος - ot.gr Ειρήνη Κολιδά: «Ζωγραφίζοντας τις πληγές», μια έκθεση για τη βία κατά των γυναικών - Οικονομικός Ταχυδρόμος - ot.gr](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2023/06/photo_2023-06-12_16-57-17-450x600.jpg)
Ειρήνη Κολιδά: «Ζωγραφίζοντας τις πληγές», μια έκθεση για τη βία κατά των γυναικών - Οικονομικός Ταχυδρόμος - ot.gr
![19ος AΙΩΝΑΣ - Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. TΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1832-1862) Αρχεία - Εθνική Πινακοθήκη 19ος AΙΩΝΑΣ - Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. TΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1832-1862) Αρχεία - Εθνική Πινακοθήκη](https://www.nationalgallery.gr/wp-content/uploads/2024/01/69835_2000_2000.jpg)
19ος AΙΩΝΑΣ - Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. TΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1832-1862) Αρχεία - Εθνική Πινακοθήκη
![Σεξουαλική βία στην τέχνη: Η τωρινή ντροπή κάποτε ήταν υψηλή τέχνη και άδολη αισθητική απόλαυση | Εφημερίδα Πρωινή Σεξουαλική βία στην τέχνη: Η τωρινή ντροπή κάποτε ήταν υψηλή τέχνη και άδολη αισθητική απόλαυση | Εφημερίδα Πρωινή](https://www.ethnos.gr/sites/default/files/styles/advanced_article/public/2021-02/sabines_nicolas%20poussin.jpg?itok=RnWBUzjG)
Σεξουαλική βία στην τέχνη: Η τωρινή ντροπή κάποτε ήταν υψηλή τέχνη και άδολη αισθητική απόλαυση | Εφημερίδα Πρωινή
![Η Τέχνη είναι γένους θηλυκού, αλλά οι γυναίκες απουσιάζουν από την Τέχνη | Ρεπορτάζ και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, την Πολιτική Η Τέχνη είναι γένους θηλυκού, αλλά οι γυναίκες απουσιάζουν από την Τέχνη | Ρεπορτάζ και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, την Πολιτική](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2023/03/230312113304_%CE%A4-1.webp)